سافر
منو موبایل

سافر

بیمه تکمیلی رانندگان کامیون 1402

بیمه تکمیلی رانندگان

 

 

بیمه تکمیلی رانندگان محترم چگونه است؟ رانندگان محترم باید توسط کانون انجمن های صنفی حمل و نقل کالای کشور بیمه تکمیلی شوند.

آیا در حال حاضر بیمه تکمیلی رانندگان فعال می باشد؟

بله ، در تاریخ 8 شهریور 1402 طبق قراردادی که توسط کانون با بیمه دانا بسته شد رانندگان محترم و کارمندان باربری ها از این تاریخ دارای بیمه تکمیلی می باشند.

آیا این بیمه تاریخ سر رسید دارد یه مادام العمر می باشد؟

طبق قرارداد بیمه تکمیلی رانندگان که کانون با بیمه دانا به امضا رسانده است ، طی یک بازه زمانی یک ساله می باشد که تا تاریخ 8 شهریور 1403 فعال می باشد.

آیا امکان تمدید بیمه تکمیلی رانندگان وجود دارد؟

در این مورد تصمیم گیرنده کانون می باشد که آیا دوباره قرارداد بیمه تکمیلی رانندگان تمدید شود یا خیر و تا زمان نگارش این مقاله هنوز هیچگونه اطلاعیه ای از سمت کانون صادر نشده است.

محل تامین هزینه بیمه رانندگان از کجاست؟

با توافقاتی که فی مابین کانون صورت گرفته است ، قرار بر این می باشد که بودجه بیمه تکمیلی رانندگان ، از بارنامه های صادره که نیم درصد از کرایه پایه را شامل میشود اخذ و به حساب صاحب کالا اضافه گردد.

درآمد حاصل از این مورد را شرکت باربری به حساب بیمه تکمیلی واریز می کند و این تا زمانی ادامه خواهد داشت که بودجه ی یک سال بیمه تکمیلی رانندگان تامین شود.

آیا بیمه رانندگان با بقیه بیمه تکمیلی ها متفاوت است؟

اکثر ساختار بیمه های تکمیلی با یکدیگر یکسان میباشد و تفاوت ساختاری با بیمه تکمیلی رانندگان ندارند ، اما تفاوتی که بین آنها میباشد تعرفه های درمانی آنها است ، که جهت اطلاع از تعرفه ها باید با کانون یا بیمه گذار در ارتباط باشید.

آیا انسان نیاز به بیمه تکمیلی دارد یا خیر؟

جواب این سوال قطعا بله می باشد ، چرا که احتمال وقوع حوادث یا بیماری هایی برای انسان وجود دارد که گاها هزینه های زیادی را به فرد یا خانواده تحمیل میکند.

شاید یکی از بهترین روش هایی که میتوان از موارد مالی تحمیل شده گذشت کرد استفاده از بیمه تکمیلی باشد.

 

 

 

 

مطالب مرتبط

سامانه مودیان شرکت های حمل و نقل

 سامانه مودیان شرکت های حمل و نقل بر اساس دستورالعمل سازمان امور مالیاتی کلیه فعالین اقتصادی موظف به ارسال صورتحسابهای […]

2 دقیقه مطالعه مشاهده
بارنامه

بارنامه چیست|توضیحات جامع و کامل بارنامه

بارنامه برگه ای است که در روی آن مشخصات فرستنده بار ، گیرنده بار(صاحب بار) ، مشخصات راننده (حمل کننده […]

7 دقیقه مطالعه مشاهده